Korzyści z zakupu namiotu handlowego.

Korzyści z zakupu namiotu handlowego.

Ze względu na liczne zalety i szerokie spektrum zastosowań po namioty handlowe coraz częściej sięgają także klienci prywatni. Namioty handlowe są szczególnie popularne wśród osób poszukujących relatywnie taniej i trwałej alternatywy dla zabudowanego tarasu lub altany ogrodowej, ale to temat na odrębny artykuł. My skupimy się na korzyściach płynących z zakupu namiotu handlowego dla klienta biznesowego. Mowa o kliencie biznesowym, gdyż mimo sugerującej nazwy, namioty handlowe wcale nie muszą być mobilnymi punktami sprzedaży, choć taką rolę pełnią najczęściej.

Dlaczego kupujemy namioty handlowe?

Odpowiedź na to pytanie zależy tak naprawdę od reprezentowanej branży. Firma wystawiająca się na targach lub imprezach plenerowych będzie wykorzystywała namiot handlowy zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem – jako mobilny punkt sprzedaży. Agencja eventowa może korzystać z namiotów handlowych podczas budowania zaplecza imprezy lub w celach rekreacyjnych. Namiot handlowy może chronić symulatory samochodowe oraz inne atrakcje wykorzystywane podczas imprezy przed szkodliwym oddziaływaniem czynników atmosferycznych. Może być szatnią. Punktem zgłoszeniowym dla uczestników gry plenerowej lub punktem pierwszej pomocy. Jakie są zalety jego posiadania?

Zalety posiadania namiotu handlowego

Namioty handlowe przybierają różne formy – od zadaszeń na stelażu, przez półotwarte pawilony, po zabudowane namioty z otwieraną lub rozsuwaną plandeką umożliwiającą wejście do środka. Bardzo często ten sam namiot w zależności od przeznaczenia oraz warunków atmosferycznych może być wykorzystywany z osłonami bocznymi lub jako samo zadaszenie, co dodatkowo zwiększa jego funkcjonalność, a firmie pozwala oszczędzić pieniądze.

Funkcjonalność i uniwersalny charakter to bezsprzecznie dwie największe korzyści posiadania namiotu handlowego, który każdorazowo dopasowuje się do naszych potrzeb i specyfiki imprezy. Jakie są pozostałe?

Z pewnością mobilność. Rozłożenie i złożenie namiotu handlowego zajmuje nie więcej niż pół godziny. Poskładany namiot osiąga zaskakująco kompaktowy rozmiar i jest o wiele lżejszy niż mogłoby się wydawać. Dodatkową zaletą jest możliwość rozłożenia go na praktycznie każdym podłożu i to niezależnie od panujących warunków atmosferycznych.

Łatwość montażu to zaleta bezpośrednio powiązana z mobilnością namiotu, który da radę rozstawić praktycznie każdy i to nie posiadając do dyspozycji żadnych specjalistycznych narzędzi. Nie są one wcale wymagane. Montaż nowoczesnych namiotów handlowych przypomina bardziej składnie puzzli niż rozkładanie rozbudowanej konstrukcji.

Korzyścią płynącą z inwestycji w namiot handlowy jest również możliwość jego personalizacji. Aspekt ten dotyczy nie tylko rozmiaru i wyposażenia namiotu w osłony boczne, ale również naniesienia nań określonej grafiki. Jeśli zdecydujemy się na zakup namiotu w konkretnym celu reklamę możemy nadrukować bezpośrednio na plandece stanowiącej dach i/lub na osłonach bocznych. W ten sposób podnosimy rozpoznawalność marki na eventach branżowych oraz innych imprezach plenerowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl